logo galleria burgas

SUPERDRY

Предстоящо откриване

Superdry стартира през 2003, след вдъхновяващо пътуване до Токио като има за цел да създаде облекло, пресъздаващо „класиката на бъдещето”, вдъхновено от емблематичната „винтич” Американа, силното въздействие на янпонски графични изображения и британски привкус.

Компанията е насочена към младото, ориентирано към модата поколение, по-специално към мъжете и жените на възраст между 15-25 години, с възможности предимно в средния ценови клас за дрехи, аксесоари, обувки и козметика. Все по-често обаче марката се обръща към по-широка възрастова група, благодарение на разрастването в дълбочината и естеството на своите продукти. Вече добре представена, известна и утвърдила се в Обединеното кралство, нейният роден пазар, компанията и дъщерни й дружества (наричани „Групата”) продължават да работят усилено по непрекъснатото разширяване на международния си бизнес, който се развива чрез уебсайтове, партньори за търговия на едро, мрежа от франчайз магазини и все повече чрез откриване на собствени магазини.

Бизнесът се разраства изключително бързо за 11-те години от създаването на компанията, превръщайки се в истински международен бранд, какъвто вече е. Ето защо не е имало никакъв спад през последните 12 месеца като „Групата” е добавила още 100 обекта към портфолиото си по целия свят, като общият им брой достига 516, с физическо присъствие в 54 държави.

« назад